Kennismaken? 085 130 64 58 - info@marketeagle.nl

Blog

De customer journey optimaliseren
Wil jij graag je online marketing verbeteren? Dan ben je ongetwijfeld het begrip customer journey tegen gekomen. Maar wat is dit nou precies? De customer journey brengt alle mogelijke stappen die de klant maakt in kaart. Dit kan zijn de oriëntatie, de conversie of het gebruik maken van een product of dienst zelf. Lees hier hoe jouw bedrijf kan baten bij customer journey mapping.
Lees verder
Wat is bounce rate en wat te doen bij een slechte bounce rate
||
Een (hoge) bounce rate kan je zomaar doen verslikken in je koffie. Nergens voor nodig - als je tenminste weet hoe je het getal op de juiste manier kunt interpreteren. In deze blog zetten we uiteen wat bounce rate precies is en hoe je deze moet interpreteren. Verder gaan we in op een aantal algemene zaken die een te hoog bouncepercentage kunnen veroorzaken en wat je hieraan kunt doen.
Lees verder
Waarom ging ik werken bij MarketEagle?
||
Begin 2018 kwam ik voor de keus te staan waar ik mijn carrière ging voortzetten wat ertoe leidde dat ik als eerste medewerker bij MarketEagle te werken kwam. De eerste medewerker als in, de eerste persoon in het team naast de twee oprichters Eric van Schouwenburg en Leon Smit. Tijdens de sollicitatieprocedure had ik stiekem wel wat twijfels over werken bij een bedrijf met zo’n klein team. Desondanks ging ik ervoor en is werken bij MarketEagle een van de beste keuzes van mijn leven gebleken. Benieuwd waarom? Alle redenen komen in deze blog aan bod!
Lees verder